1.Wie zijn wij?
· Wij zijn Baloise Belgium nv. Wij zijn het Nederlandse bijkantoor en het aanspreekpunt voor de verwerking van persoonsgegevens onder de handelsnamen: Volvo Car Insurance. Wij zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 11026857 en bij de Autoriteit Financiële markten onder nummer 12047450.
Baloise Belgium nv
Postbus45
4153 ZG Beesd
Telefoon 088 999 3700
· Wij behandelen uw persoonsgegevens zorgvuldig en houden ons aan de wetregels (AVG) en de gedragscode verwerking persoonsgegevens verzekeraars. Onze medewerkers hebben de eed afgelegd en hebben een geheimhoudingsplicht.
· Het hoofdkantoor bevindt zich inBelgië op het adres Posthofbrug 16, 2600 Antwerpen. Het ondernemersnummer is(BTW BE) 0400.048.883 en het erkenningsnummer bij de Nationale Bank van België (als toezichthouder) is 0096.
2. Inleiding
· Deze privacyverklaring is gebaseerd op de originele privacyverklaring van Baloise België, maar is aangepast voor het Nederlandse bijkantoor van Baloise. Het doel van dit document is om op een toegankelijke en begrijpelijke manier uit te leggen hoe wij bij Baloise Nederland omgaan met uw persoonsgegevens.
· Hoewel deze verklaring juridisch gebaseerd is op de uitgebreide en gedetailleerde privacyregels van ons hoofdkantoor in België, hebben wij ervoor gekozen om deze versie eenvoudiger en leesbaarder te maken. Dit is gedaan om ervoor te zorgen dat u als klant, bezoeker of betrokkene gemakkelijk kunt begrijpen welke gegevens we verwerken, waarom we dat doen en welke rechten u heeft.
·
Consultatiedocument
Deze privacyverklaring dient als consultatiedocument, wat betekent dat we openstaan voor eventuele vragen of opmerkingen over de inhouden de manier waarop we met uw gegevens omgaan. Onze bedoeling is om volledige transparantie te bieden over ons gebruik van persoonsgegevens, terwijl we tegelijkertijd voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en andere relevante privacywetgeving.
·
Verschillen tussen België en Nederland
Aangezien Baloise België het hoofdkantoor is, volgt onsNederlandse bijkantoor grotendeels dezelfde privacyregels en -principes.Echter, waar nodig hebben we de verklaring aangepast aan de Nederlandse wetgeving en onze specifieke Nederlandse bedrijfsactiviteiten. Deze verklaring is in lijn met zowel de Belgische als de Nederlandse wet- en regelgeving.
·
Leesbaarheid en toegankelijkheid
Wij hebben er bewust voor gekozen om vakjargon en ingewikkelde juridische termen waar mogelijk te vermijden. De verklaring is zo opgesteld dat iedereen, ongeacht hun juridische achtergrond, een goed begrip kan krijgen van hoe wij persoonsgegevens verzamelen, verwerken en beschermen.Door gebruik te maken van eenvoudige zinnen en duidelijk gestructureerde secties, willen we u helpen om snel en efficiënt de informatie te vinden die voor u relevant is.
·
Uw rechten blijven centraal
Hoewel de tekst vereenvoudigd is, blijven al uw rechten en onze verplichtingen volledig van kracht. De verwerking van persoonsgegevens gebeurt conform de hoogste beveiligings- en privacyregels. U kunt bijvoorbeeld nog steeds verzoeken om inzage in uw gegevens, om deze te laten corrigeren of verwijderen, en u kunt bezwaar maken tegen het gebruik van uw gegevens voor marketingdoeleinden.
·
Transparantie en betrokkenheid
Wij streven ernaar om volledig transparant te zijn in hoe we met uw gegevens omgaan en we nodigen u uit om deze privacyverklaring zorgvuldig door te nemen. Mocht u na het lezen van dit document vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder en zijn altijd bereid om onze procedures en beleid nader toe te lichten.
3. Actueel houden van de privacyverklaring
· De privacyverklaring passen wij aan om actueel te blijven. We doen dit als er iets wijzigt in onze bedrijfsactiviteiten, de wet of in de rechtspraak.
· Deze privacyverklaring is opgesteld op 20 juni 2024.
4. Wanneer is deze privacyverklaring van toepassing?
· Wij verwerken persoonsgegevens als u een verzekering heeft onder een van onze handelsnamen, als u onze website bezoekt, zelf wijzigingen doorvoert in de internet omgeving van uw verzekeringen wanneer u contact met ons opneemt.
· Deze verklaring is ook van toepassing als u een aanvraag voor een verzekering heeft ingediend maar geen klant bent geworden of wanneer u betrokken bent geweest bij een schadegeval als begunstigde, benadeelde of getuige.
5. Welke gegevens verwerken wij van u?
Wij verwerken de volgende gegevens van u:
·
Bezoek website en/of opvragen informatie
o Na bezoek van onze website, verzamelen we gegevens over uw bezoek en gebruik via cookies en leggen we uw IP-adres vast.
o Vraagt u informatie bij ons op, dan hebben wij gegevens van uw nodig waar wij de informatie naar toe moeten sturen.
o In en uitgaande telefoongesprekken nemen wij op:
·
Klant bij ons
o Als u klant bij ons bent, dan leggen wij de volgende gegevens van uw vast: naam, adres, woonplaats, geboortedatum, telefoonnummer, e-mailadres, uw bankrekening, het kenteken van uw auto.
o Bij het afsluiten van eenverzekering vragen wij u en de medeverzekerden: bent u de afgelopen 8 jaar in aanraking gekomen met de politie of justitie. Is dat het geval dan beoordelen wij of dat van invloed is op uw aanvraag. Wij verwerken ook strafrechtelijke gegevens om fraude en misbruik tegen te gaan. Wij verwerken deze gegevens volgens de richtlijnen van de Gedragscode Verwerking PersoonsgegevensVerzekeraars en het Protocol Incidenten waarschuwingssysteem FinanciëleInstellingen. Strafrechtelijke gegevens worden alleen verwerkt doormedewerkers, die daarvoor geautoriseerd zijn (de afdeling Veiligheidszaken).
o Bij de acceptatie van onze verzekeringen of bij schadebehandeling (letselschade) hebben wij in sommige gevallen informatie nodig over uw gezondheid. Als wij gegevens nodig hebben van uw arts, dan vragen wij daarvoor altijd toestemming. In de machtiging waarmee u toestemming geeft staat welke gezondheidsgegevens wij willen opvragen en bij wie. De verwerking van gezondheidsgegevens wordt gedaan door onze medische dienst zij staan onder verantwoordelijkheid van een medisch adviseur. Alleen de medische adviseur mag gezondheidsgegevens verwerken voor het opstellen van een medisch advies.
·
Benadeelde of begunstigde bij een schade
o Bent u een benadeelde of begunstigde bij een schade dan leggen wij de volgende gegevens van uw vast:naam, adres, telefoonnummer en bankrekeningnummer.
o Bij schadebehandeling(letselschade) hebben wij in sommige gevallen informatie nodig over uw gezondheid. Als wij gegevens nodig hebben van uw arts, dan vragen wij daarvoor altijd toestemming. In de machtiging waarmee u toestemming geeft staat welke gezondheidsgegevens wij willen opvragen en bij wie. De verwerking van gezondheidsgegevens wordt gedaan door onze medische dienst zij staan onderverantwoordelijkheid van een medisch adviseur. Alleen de medische adviseur mag gezondheidsgegevens verwerken voor het opstellen van een medisch advies. o Strafrechtelijk gegevens kunnen wij verwerken om fraude en misbruik tegen te gaan bij een schade. Wij verwerken deze gegevens volgens de richtlijnen van de Gedragscode VerwerkingPersoonsgegevens Verzekeraars en het Protocol Incidenten waarschuwingssysteem Financiële Instellingen. Strafrechtelijke gegevens worden alleen verwerkt doormedewerkers, die daarvoor geautoriseerd zijn (de afdeling Veiligheidszaken).
· Bedrijf
o Is uw bedrijf een klant van ons of een benadeelde of begunstigde bij een schade dan verwerken wij ook persoonsgegevens van de contactpersonen, de UBO’s (ultimate benficial owner of de uiteindelijke belanghebbende) van een bedrijf. Wij moeten op grond van deSanctiewet vaststellen wie de UBO’s zijn van onze zakelijke klanten en van onze leveranciers. Wij mogen geen financiële verbintenissen aangaan of diensten verlenen aan personen die op de Sanctielijst staan.
6. Hoe komen wij aan uw gegevens· Rechtstreeks van u In de meeste gevallen krijgen wij de gegevens rechtstreeks van u.
· Van derden Bijvoorbeeld van uw werkgever, uw bemiddelaar, een andere verzekeraar, of andere partijen zoals het UBO-register van de Kamer vanKoophandel, Stichting Centraal Informatie Systeem (Stichting CIS), Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW), de sanctielijsten van de Sanctiewet.
· Andere openbare bronnenWe kunnen ook andere openbare bronnen raadplegen, zoals openbare registers van De Nederlandse Bank en Autoriteit Financiële Markten, maar ook bronnen zoals kranten, het internet en openbare profielen van uw sociale media om fraude en misbruik op te sporen of te voorkomen.
7. Waarom verwerken wij persoonsgegevens (doeleinden)?
Wij verwerken de persoonsgegevens om:
· Onze dienstverlening uit te kunnen voeren
Uw persoonsgegevens worden gebruikt om contact met u op te nemen over:
- of u eenverzekering bij ons kunt afsluiten,
- of u verzekerd kan blijven,
- voor overleg over de verzekering of over een schade
- om u te informeren over de verzekering
- om uw schades, verzoeken en/of klachten af te handelen.
· Risico’s te beoordelen en te voorkomen of te verkleinen
Dit doen wij door:
- een goede beveiliging van de data, door gebruikersnamen en wachtwoorden
‑ uitvoeren van interne onderzoeken of voldaan wordt aan wetgeving en gedragscodes
- een degelijk acceptatie- en naselectie beleid. Wij raadplegen bij aanvragen van de verzekering maar ook bij schadebehandeling diverse openbare bronnen en ook onze eigen gebeurtenissen administratie en incidentenregister en het incidentenregisters van alle verzekeraars (CVS).
- analyses te maken van ons bestand. Bij het maken van de analyse verwijderen we de persoonsgegevens.
· Marketingactiviteiten uit te kunnen voeren
Wij kunnen uw persoonsgegeven als u klant bij ons bent ook gebruiken om:
- u productenen/of diensten aan te bieden of voor te stellen- u vragen te stellen over onze dienstverlening - voor interne rapportages - voor verwerking van persoonsgegevens via de website, o.a. via cookies. Wij mogen uw persoonsgegevens alleen gebruiken als u daarvoor toestemming heeft gegeven. De toestemming kunt u weer intrekken. Dit kunt u in online doen in de ‘mijnomgeving’ of aan ons kenbaar maken.
· Opsporen van fraude en misbruik
De persoonsgegevens die wij bij het signaleren, voorkomen en bestrijden van fraude verwerken, ontvangen wij uit verschillende openbare bronnen. Ook kunnen wij informatie ontvangen van tipgevers of getuigen. Ook kan informatie verkregen worden door technisch, tactisch en of persoonlijk onderzoek. Bij persoonlijk onderzoek doen we dat volgens de regels van de Gedragscode persoonlijk onderzoek. Bij signaleren, voorkomen en bestrijden van fraude leggen we persoonsgegevens vast in ons eigen Gebeurtenissenadministratie en incidentenregister (IVR) en in die van de financiële sector (EVR). Leggen wij gegevens vast in deze registers dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld met vermelding wat we registreren, waarom we dat doen en voor hoe lang. Dit doen we niet als dat niet is toegestaan of het onderzoek wordt daardoor geschaad. Indien u het niet eens bent met de signalering? Dan kunt u daartegen bezwaar maken, vragen u gegevens te corrigeren of te verwijderen. Voor inzage in uw registratie in EVR kunt u een verzoek doen bij de Stichting Centrale Informatie Systeem (StichtingCIS). Stichting CIS hanteert daarvoor een eigen privacy- en gebruikersreglement, u kunt dat raadplegen via
https://stichtingcis.nl/nl-nl/Regelgeving·
Telefoon en chat
We nemen chat- en telefoongesprekken op voor:
o Het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening,
o Training en coaching van onze medewerkers,
o Het aangaan en uitvoeren van verzekeringsovereenkomsten,
o Het leveren van bewijs en het beoordelen van (de inhoud van) de communicatie (in geval van interpretatiegeschillen of onenigheid hierover),
o Het voorkomen en bestrijden van fraude en
o Het voldoen aan wettelijkeverplichtingen.
8. Op welke wettelijke grondslagen gebruiken wij uw persoonsgegevens? De wettelijke grondslagen zijn:
· U heeft toestemming gegeven. U kunt uw toestemming altijd weer intrekken. Het intrekken van uw toestemming heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking die plaatsvond vóór het intrekken ervan.
· De verwerking is noodzakelijk voorde uitvoering van de overeenkomst
· De verwerking is noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Voor ons geldt de wettelijke plicht om u te identificeren. Ook hebben wij de plicht om te toetsen of u niet voorkomt op Sanctielijsten volgens de Sanctiewet.
· De verwerking is noodzakelijk voor het beschermen van een gerechtvaardigd belang zoals wanneer we een onderzoek doen naar mogelijke fraude. Hierbij maken we een belangenafweging tussen het gerechtvaardigd belang van ons of van een derde en uw belang. De afweging leggen we vast en hierover informeren we u zoveel mogelijk.
9. Hoe veilig zijn uw gegevens?
Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens.
·
Beveiliging en geheimhouding
Wij hebben technische en organisatorische maatregelen genomen om een passend beschermingsniveau te waarborgen. Al onze medewerkers hebben de eed of belofte afgelegd, waarin zij beloven of verklaren zich te houden aan wet-, regelgeving en gedragscodes en zij integer zullen handelen. Daarnaast hebben zij allen eengeheimhoudingsplicht. De dienstverleners waarmee wij werken, zijn contractueel en of wettelijk verplicht om te voldoen aan de voorschriften over gegevensbescherming en -beveiliging en geheimhoudingsplicht
·
Risico’s van het internet
Wanneer u gegevens verzendt via het internet, doet u dat op eigenrisico. Wij beschermen de gegevens die via onze websites worden verzonden tijdens hun verzending met passende versleutelingsmechanismen. Wij nemen ook technische en organisatorische veiligheidsmaatregelen om op onze websites het risico te verminderen. Wij hebben echter geen controle over het toestel dat u gebruikt. U moet dus zelf informatie inwinnen over de vereiste veiligheidsvoorzorgen en passende maatregelen treffen, zoals bijv. het kiezen van geschikte wachtwoorden en het vertrouwelijk bewaren van deze wachtwoorden.
10. Hoe lang bewaren we uw gegevens? · Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan nodig. Polis-/klantdossiers bewaren wij 10 jaar na het beëindigen van de relatie. Dat is na de beëindiging van de verzekering of na afwikkeling van een schade als deze afgewikkeld wordt na beëindiging van de verzekering.
· Telefoon en ChatWij bewaren opgenomen gesprekken niet langer dan noodzakelijk. De bewaartermijn verschilt per doel waarvoor een gesprek is opgenomen. Indien een gesprek opgenomen en nog beschikbaar is, heeft u, bij een geschil over de inhoud van het opgenomen telefoongesprek, het recht om het telefoongesprek te beluisteren of daarvan eentranscriptie te ontvangen.
11. Met wie delen wij uw gegevens
·
Uzelf, uw gezinsleden, uw werkgever, uw belangenbehartiger
Wij verstrekken persoonsgegevens:
- uzelf
- Gezinsleden: in sommige gevallen aan uw gezinsleden. Bijvoorbeeld een ouder als u minderjarig bent, of een partner omdat u zelf door bijvoorbeeld letsel niet in staat bent om met ons te communiceren.
- Werkgever: bijvoorbeeld als de verzekering via uw werkgever is aangesloten
- Belangenbehartiger: personen die u gemachtigd hebt om namens u met ons uw zaken te behandelen, denk aan eenbelangenbehartiger bij (letsel) schade.
· Derden
Derden betrokken bij het beheer van de verzekering of bijbehandeling van een schadeInstanties of personen die rechtmatig betrokken zijn bij de opmaak, beheer van de verzekering of het behandelen van een schade. Dit kan o.a. zijn: de tegenpartij, overheden, verzekeraars, sociale zekerheidsinstellingen, advocaten, gerechtsdeurwaarders en boekhouders,
· Externe dienstverleners
Wij besteden een aantal werkzaamheden uit zoals
· Verzekeringstechnische werkzaamheden
- regelen van schade door schaderegelingsbureaus
- vaststellen van de oorzaak en hoogte van de schade door expertisebureaus
- incassobureaus- Pech hulpverleners zoalsSOS international
- Uitvoerder van deRechtsbijstand: DAS
· Andere werkzaamheden - ICT-dienstverleners, marketing en communicatiebureaus, beveiligings- en bewakingsfirma’s, dienstverleners voor specifieke taken zoals archivering en vernietiging van documenten.
Met onze dienstverleners hebben wij een verwerkerscontract waarin het doel waarvoor zijpersoonsgegevens verwerken is vastgelegd en dat zij zich dienen te houden aan wet en regelgeving op dat gebied.
· Overheden, gerechtelijke instanties en toezichthouders
Om de wet na te leven zijn wij soms verplicht om uw gegevens door te geven aan overheidsinstanties, de belastingdienst, het UWV, de politie, het Openbaar Ministerie, Toezichthouders zoals de DNB, de AFM, de Autoriteit Persoonsgegevens en het Klachteninstituut FinanciëleDienstverlening.
· Binnen de Baloise Group
Onze moedermaatschappij en zustermaatschappijen binnen de Baloise GroupIn specifieke gevallen sturen wij persoonsgegevens doornaar andere bedrijven binnen de Baloise Group om bijvoorbeeld het risico te beoordelen of om te zoeken naar oplossingen voor herverzekering.
· Uitvoer buiten de Europese Economische Ruimte
Uitvoer van persoonsgegevens naar land buiten de Europese Economische Ruimte Onze moedermaatschappij is gevestigd in Zwitserland. Zwitserland is een land buiten de Europese Economische Ruimte. Zwitserland heeft een adequaatheidsbesluit van de Europese Commissie. Het bestaan van zo’n besluit betekent dat de wetgeving van Zwitserland voldoende bescherming biedt op persoonsgegevens. Als we gegevensdelen met partijen, die gevestigd zijn in een land buiten de EuropeseEconomische Ruimte (EER) of wanneer persoonsgegevens buiten de EER verwerkt worden, dan zorgen we ervoor dat de bescherming van uw persoonsgegevens voldoende gewaarborgd blijft. Wij maken dan bijvoorbeeld gebruik van de Standard Contractual Clauses (Europese modelcontractbepalingen). We maken duidelijke afspraken met partijen, zodat verwerkingen volgens de Europesewetgeving plaatsvinden.
· Uw persoonsgegevens worden niet doorverkocht. 12. Wat zijn uw rechten?
· Uw gegevens inzien en herstellen
U hebt het recht om aan ons te vragen welke persoonsgegevens wij van u hebben vastgelegd. U heeft eveneens het recht om foute gegevens door ons te laten herstellen. Wij voldoen aan uw verzoek nadat wij hebben vastgesteld dat u het bent. Dat doen wij door het stellen van controle vragen of na ontvangstvan een kopie van een identiteitsbewijs. Wij willen een kopie van het identiteitsbewijs ontvangen waarop u uw pasfoto en Burgerservicenummer onzichtbaar hebt gemaakt. Ook adviseren wij u om op de kopie aan te geven dat deze is bestemd voor: inzage in persoonsgegevens. Nadat wij hebben vastgesteld dat u het bent, ontvangt u binnen 4 weken een reactie van ons.
· Gegevens verwijderen en vergeten worden
U hebt het recht om uw persoonsgegevens door ons te laten verwijderen als:
- uw gegevens niet meer nodig zijn voor de doeleinden waarvoor zij zijn verwerkt
- u de toestemming voor het verwerken heeft ingetrokken
- u gegrond bezwaar maakt tegen de verwerking
- er een wettelijke verplichting is om de gegevens te wissen
- wij uw persoonsgegevens onrechtmatig hebben verwerkt.Het recht om vergeten te worden, is geen absoluut recht. Wij mogen besluiten uw gegevens niet te wissen. Dit kan als uw verzoek niet wordt ondersteund door een van bovenvermelde redenen of:
- om het rechtop vrijheid van meningsuiting en informatie uit te oefenen- om een wettelijke verplichting na te komen
- voor de instelling, uitoefening of onderbouwing van een rechtsvordering. Als wij niet aan uw verzoek om vergeten te worden voldoen, informeren wij u daarover en vertellen wij daarbij wat de redenen daarvan zijn.
· Recht op beperking
Bent u van mening dat wij uw persoonsgegevens onrechtmatig verwerken? U kan dan een verzoek doen om beperking van de verwerking. Wij zullen uw gegevens dat voor een bepaalde tijd niet verwerken.
· Overdracht van de gegevens
U heeft het recht om een kopie te krijgen van de persoonsgegevens die u aan ons heeft verstrekt voor de uitvoering van de verzekeringsovereenkomst of op basis van uw toestemming. Het betreft hier alleen persoonsgegevens die u zelf aan ons heeft verstrekt en niet om gegevens die wij anderen hebben ontvangen. Het doel van dit recht is om u in staat testellen deze gegevens eenvoudig over te dragen aan een andere partij.
· Recht om uw toestemming in te trekken
U heeft het recht om uw toestemming om uw persoonsgegevens te verwerken op elk ogenblik weer in te trekken. De intrekking van uw toestemming heeft geen invloed op de gegevensverwerking die tot het moment van intrekking plaatsvond.
·
Recht van bezwaar
U heeft altijd het recht om bezwaar aan te tekenen tegen de verwerking van uw persoonsgegevens, die plaatsvindt op basis van ons gerechtvaardigd belang of het gerechtvaardigd belang van een derde. In dat geval zullen wij uw gegevens niet langer verwerken tenzij er dwingende gerechtvaardigde gronden zijn voor de verwerking die zwaarder wegen of die verband houden met de instelling, uitoefening of onderbouwing van een rechtsvordering.
·
Afmelden voor aanbiedingen
U heeft het recht om u af te melden voor persoonlijke aanbiedingen. U kan dat doen via e-mail, telefoon per post en via uw eigen digitale omgeving. U kan dat ook doen als een medewerker u benadert voor eenaanbieding.
13. Recht bij automatische individuele besluitvorming
· Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, kiezen wij ervoor om het proces voor het sluiten van eenverzekeringscontract te automatiseren. Automatische individuele besluitvorming doen wij vanuit om de aanvraag van uw verzekering zo snel als mogelijk tot stand te kunnen brengen. Aanvragen die niet automatisch geaccepteerd worden, vallen uit en worden bekeken door een medewerker van Baloise. De medewerker besluit uiteindelijk of de aanvraag geaccepteerd wordt of niet.
· Als u vragen of opmerkingen heeft over het resultaat van deze automatische beslissing of over de wijze hoe deze tot stand komt, of over het resultaat van een automatische beslissing, dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers van de afdeling Polisbeheer via
088 99937 00. Zij informeren u over de logica achter de beslissing en de gevolgen die eruit voortvloeien.
· U heeft het recht om bezwaar te maken en ons te vragen om het besluit niet meer automatisch te laten nemen.
14. Toezicht
· Toezicht op hoe we persoonsgegevens verwerken wordt gedaan door:
- De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) houdt toezicht op de naleving van de AVG
- De Autoriteit Consumenten & Markt (ACM) voor het toezicht op naleving van de Telecommunicatiewet (o.a. cookies en direct marketing)
- De Nederlandse Bank (DNB) en Autoriteit Financiële markten (AFM) voor het toezicht op de financiële sector.
- De DataProtection Officer van Baloise België.
15. Rechten uitoefenen, vragen of opmerkingen
· U kunt uw rechten uitoefenen, vragen of opmerkingen kwijt door contact met ons op te nemen, bij voorkeur met onze Data Protection Officer via e-mail of op het adres
compliance@baloise.nl.
Data Protection Officer
Postbus 45
4153 ZG Beesd
Als u uw rechten uitoefent, vragen wij u zo specifiek mogelijk te zijn, zodat uw vraag concreet kan worden behandeld.